jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Pausar

Det kommer dröja lite längre innan bilderna kommer från galoppen för det är mycket med skolan nu och sen kommer det många tävlingar i rad nu och vår youtube kanal går supper så måste filma massa challenges där. Så här börjar jag skriva när jag fått ordning på allt igen! 
Men imorgon ska jag iallafall hopptävla Lotta, Annys ponny. Det är Lottas första tävling så ska blir roligt att se hur det kommer gå! Önska mig lycka till! :)

En bild från Danmark och en på Lotta! :)

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så söta! :)

Svar: jaa alltid! ;)
Cornelia Hartsmar

2014-09-27 @ 18:20:59
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0