jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Stockholm!

Vi kom fram till lägenheten i Stockholm som vi lånar igårkväll runt halv 11. Nu idag har vi precis kommit fram till min fasters nya hus mitt ute på landet. Hon bor i ett litet hus som en liten stuga på en gård där det bor någon annan som då äger gården. Dem som bor här har inte ens hästar eller kor eller några djur! Hallå vem bor mitt ute i ingenstans utan att ha djur! Men jaja, snart ska vi äta kladdkaka. Nu när vi väntar sitter jag och pluggar till mitt NO-prov. Imorgon ska jag tävla på Kira i Täby då, eftersom vi är i Stockholm! ;)
Vi är 9 st i vårt lopp. Så många har jag aldrig tävlat mot och sen är det 1350 m som hästarna ska springa så ja det blir en utmaning. Men jag ska bli placerad. 1.a 2.a eller 3.a har jag bestämt mig för! :D
 

Kommentarer
Postat av: Matildisen

Hur gick det? Du får ju uppdatera :)

Svar: ja förlåt har inte tänkt på bloggen så mycket men nu lovar jag att komma igång igen! :)
Cornelia Hartsmar

2014-10-29 @ 11:23:01
URL: http://matildaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0