jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Jävla myggor!

Jag hatar myggor! Dem gör ingen nytta alls, dem bara finns där för att förstöra folks kroppar med massa fula kliande märken!

När jag red Fame i tisdags fick jag fyra myggbett. Tre på högra knäet och ett på vänstra. Sen igår när jag red henne fick jag två till på högerbenet. Jag fattar egentligen inte hur det går till för jag har ridbyxor på mig och dem är ändå ganska tjocka..

Men jaja imorgon kommer Linnéa, Olivia och Amanda hem till mig så ska vi laga pizza och en jättegod efterrätt! Sen ska vi nog titta på någon film eller något.
Linnéa kunde inte stanna hela kvällen men Amanda stannar och sover och kanske Olivia! 😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0