jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fame rymde!

Allting gick så bra tills jag skulle lägga in kvällshöet för att sen gå ut med henne i hagen. Men hon ville inte göra det i samma ordning som mig! ;)
Så hon sprang "över" mig ut från boken iväg utan grimma så jag fick tag i hennes man och drog i den så hon skulle stanna. Tillslut lyssnade hon lite men hon vägrade gå tillbaka. Så kommer tanten som bor där ut och skulle ta in sin häst från den stora hagen till den lilla och bara stället sig och glor när jag försöker få in Fame.. Hon gjorde absolut ingenting sen gick hon.. Så jävla arg jag blev då. Men jag fick in henne i en liten hage och utom det så gick allt perfekt tillsammans med det perfekta vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0