jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bilder från Täby!

Fick en tredje placering och extra pris för bästa stilryttaren i kat. D-ponny så är jättenöjd med allt. Det ända negativa med dagen var att det var så varmt så efter loppet höll jag på att svimma och det ser man lite på bilderna också att jag nästan ligger ner på Kira för jag var så jävla trött! ;)
 
Sen får ni ignorera att jag tappade dubbelfattningen på tyglarna när jag försökte styra in henne för hon går alltid så långt ut sen vägrar hon gå in mot staketet igen hur mycket jag än försöker, så det får vi jobba på. Starten var inte så perfekt heller men vi kom snabbt ifatt. Jag blev utträngd av han som vann och jag hörde inte när startern sa att vi skulle vända upp så helt plötsligt hörde jag bara rid så då var inte jag eller Kira riktigt med på det! ;)
Ni kan läsa mer HÄR om dagen på deras hemsida och hur det gick för dem andra deltagarna. 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jäkligt snyygt Corre ;)

Svar: haha taack! ;)
Cornelia Hartsmar

2014-05-20 @ 12:14:42
URL: http://matildaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0