jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Seg lördag!

Somnade vid halv 1 igår vaknade vid halv 5 för det blåste som fan, somnade vid fem igen och sen upp halv åtta för att springa med knattarna. Jippi!
Så nästsista lektionen var jag helt borta. Efter jag hade fått en paus så tog jag Smaskens när jag kom tillbaka så skulle vi göra serpentiner vid A och efter två varv fattade jag att jag hade täten och då gjorde vi det vid C! ^^ Helt jävla borta! Men jag vaknade sen och fortsatte så sista lektionen retade ridläraren mig och sa "när Smaskens kommer vid A gör ni 4 serpentinbågar CORNELIA!" ;) Så det vat lite kul.
Sen fick jag reda på att Lilla My fortfarande lever men ska avlivas när som helst och det känns hemskt att veta! :(
Men jag hat pratat med en tjej som har ridit My och haft henne, som jag först inte kom så bra överens med men nu är det avklarat och jag fick reda på att hon rider galopp och har tävlat några gånger på jägersro så det var lite roligt! :)
På tal om jägersro så är det bara 1 månad kvar för i mitten av april börjar tävlingatna igen! :)
Bjuder på denna fina bilden som dem tagit med min telefon så dem får skylla sig själv! Men det är Emilia och Linnéa två av mina fem favorittjejer! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0