jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ridtur med Anny!

Efter jag hade varit på fiedahl så åkte jag ut till Fame för jag och Anny skulle rida tillsammans. 
Så vi red i ca 45 min tillsammans och sen tog det tid att rida dit vi skulle mötas och hem så lite mer än en timme red jag och hon fick jobba ordentligt. Vi tog många långa skritt pauser = pratstund.
Men Fame  var helt lockig i pälsen efter vi ridit så svettig hon var, men hon torkade på vägen hem. ;)
 
En liten bit ifrån stallet började hon trava och gnägga och jag fick inte tag i henne. Men sen när vi var inne på gården så bara stannade hon och var helt fryst i marken! ^^
Så fixade jag det sista i stallet, hon fick sin mat som var jättegod och som hon dreglade över mig medans jag borstade henne. Eftersom det var så fint väder så fixade jag henne utomhus. :)
 
Det var jätteroligt att få träffa Anny igen för att jag har inte träffat henne sen början av hösten, slutet av sommaren så vi måste rida ut tillsammans oftare! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0