jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Regn och dåliga nyheter!

Den 30/3 ska dem ha en kursdag på jägersro och jag tänkte ju vara med men Sandra är inte henma så Kira kommer inte ner så tänkte jag på Prins som jag ridit nu några gånger att det var en bra start för honom. Få se miljön och testa ifall han fungerar bland andra hästar. Men när jag frågade Minna som har honom så skulle hon också iväg på någonting den helgen annars hade det varit bra för honom att testa så men hon kunde inte så då blir det inget med honom heller. Så från att ha två stycken till att ha noll för Fame är alldeles för gammal! Så får väl se om det löser sig på något sätt annars får man ju strunta i det. Inte hela världen men det hade varit kul att vara med på det! :)
Min nya tröja jag köpte i lördags när vi var på Burlöv, mitt hår är lite risigt för det började såklart ösregna precis när jag satte mig på cyklen på väg hem från skolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0