jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Plugga med Olivia!

Jag var med Olivia idag och vi skulle plugga till NO provet vi har imorgon ehm ja det gick sådär vid halv sex började vi sen skulle hon hem kvart över! ^^
Men vi gjorde jättefina våfflor även om jag hatar det. Men jag har inte ätit det på jättelänge så det var ändå lite gott! ;)
Imorgon ska jag inte rida utan rider på fredag istället sen på lördag ska jag ju till fiedahl och på söndag ska jag till Blentarp! :)
Här är bilder från mina bästa minnen på en saknad och älskad Lilla My! R.I.P!
Tänkte göra ett inlägg om henne men när jag tänker på henne så går det liksom inte. Så jag försöker att inte tänka på henne för att gå vidare! :(

Kommentarer
Postat av: Pia Lundin

Stackars ponny!!

Svar: Ja jag fick reda på att hon inte var borta än mrn är påväg och det känns lite värre att få veta det.. :/
Cornelia Hartsmar

2014-03-15 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0