jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Mer info om igår!

Ja när vi kom dit gick vi först in till mässan och hälsade på min faster som jobbar på Horse1 och där fick jag sista kortet till Douglas Lindelöws autograf.
Sen gick vi vidare och tittade på stövlar till mig för det var det ända jag verkligen behövde titta på.
Innan första hopptävlingen skulle börja så gick vi upp till VIP rummet för att dricka och äta lite. När vi var klarar där gick vi och lämnade våra jackor sen gick vi in till arenan och kom precis innan den första ryttaren skulle rida.
Det var tur vi hann se honom för han ramlade av när han hade två hinder kvar! ;)
Efter det var klart så gick vi in till mässan igen och fortsatte leta efter stövlar och ridbyxor till mig.
Efter en stund ringde min faster till min pappa och sa att hon hade en grej till oss så då gick vi dit och då var också Stephanie Holmén där så jag fick hennes autograf och en till Natalie. Sen fortsatte vi gå på mässan och jag hittade jättefina ridbyxor men dem var sönder såklart..
Så vi blev lite sen in till nästa tävling som började kl 3 men det gjorde inte så mycket. När den tävlingen var slut så gick vi snabbt in till mässan igen för en sista runda och då gick vi tillbaka till en utställare som sålde jättefina stövlar så där provade vi massor. Men eftersom jag har så smala ben så kan jag inte ha stövlar så för 2000 kr kunde jag få skräddarsydda stövlar så det beställde vi.
På vägen ut hittade jag också en fin pikétröja från HV Polo.
Uppe i VIP rummet och överallt på mässan träffade jag också Nellie Berntsson och ni får hata mig så mycket ni vill när jag säger detta men jag tycker inte alls om henne. På dem små tillfällen jag har träffat henne så verkar hon väldigt divig av sig och bortskämd. Det är så jag uppfattar henne.
Hon har jättesnygga kläder och på vissa bilder är hon riktigt söt men det är när hon inte sminkar och beter sig som om hon är 18! ;)
Och just det, första gången vi var i VIP rummet så fick vi en liten presentpåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0