jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Luvet Siger!

Den fina rubriken har Emelie kommit på eller orden när hon skulle säga livet suger till sin pappa för det inte blev som han ville så blev det Luvet siger så vet ni det. ;)

Så efter skolan gick jag med Emelie hem för att följa med henne till stallet.
När vi var där så gick det jättebra för henne att rida och jag satt på en plaststol i mitten av paddocken inrullad i Balders fleecetäcke så Emelie tyckte jag liknade en mask men ja.. -.-

Efter stallet så lämnade dem mig hemma så jag duschade och åt sen gick jag till Emelie igen. Hos henne beställde vi bilder till hennes vägg sen fixade hon sina naglar. Så för en kvart sen var jag hemma ungefär och nu skriver jag detta! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0