jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

GHS!

Idag åkte jag och pappa upp till Göteborg Horse Show. Vi skulle vara där tidigt men när jag vaknade så mådde jag inte så bra så jag fick sova en stund till på soffan sen åt jag lite frukost och sen körde vi för då mådde jag lite bättre!
när vi kom fram så hämtade vi biljetterna och gick in. Vi började gå lite på mässan men det gick inte att gå där för det var så mycket folk. Så sen vid 1 var det 7 åringar som skulle hoppa och Sverige vann. I den stora hopptävlingen sen vid tre vet jag inte vem som vann för det vat någon konstig flagga så det var inte Sverige iallafall.
Mer detaljer och bilder på vad jag köpte kommer imorgon. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0