jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Snart inga pengar kvar!

Det blir inga bilder idag heller för min dator är inte återställd men jag försöker ändå uppdatera lite åt er. Jag har inte haft min mobil förrens nu på kvällen så inläggen blir lite sena och sen är ju tiden annorlunda men det får ni leva med! ;)
Så idag var vi på en outlet mall där jag handlade 6 tröjor, 2 par skor, presenter till Linnéa, Olivia och Amanda, ett par glasögon, ett EOS (läppsyl), en eyeliner och en ögonskugga. Till lunch så åt vi alla från olika men jag tog friterad kyckling med pommes. Innan vi åkte hem sen så tog jag och Natalie vars en smothie från smothie king. Övergoda!!!!
Sen körde vi till Target för att fixa en pyjamas till Natalie och det var där jag köpte sminket. Sen åkte vi hem. Påväg hem så körde vi in om en affär som sålde typ allt möjligt som alla affärer här! ;)
Men vi skulle ha myggsprej grej så myggbetten inte kliar.
Där hittade vi mobilskal, svart med oragna detaljer, så det köpte jag också. Sen åkte vi hem och åt Taco Bell till middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0