jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Mini shopping!

Idag blev det bara tre affärer. Först Ace där jag handlade skitcoola grejer till skåpet i skolan. Ville ha allt men vi har inte samma storlek som dem har här. Så det gick inte. Det fanns tapeter som man satte fast med magneter sen fanns det penhållare, magnetisk. Spegel också magnetisk, allt hade magnet. Det fanns en liten whiteboard tavla, ett bord, en matta, en lampa och massa olika dekorationer. Allt fanns i olika teman så jag har köpt zebra tema t.ex. Natalie köpte leopard sen fanns där massa andra olika färger med olika mönster.
Sen åkte vi vidare till Walmart för att lämna tillbaka lite grejer och då gick vi in och kollade på nya saker. Så det blev en ögonbryns-penna, en bikini och godis till mig ;)
Innan vi körde hem efter Walmart så åt vi där på McDonalds.
När vi ätit upp kommit hem och lämnat sakerna åker vi iväg ihen fast med våra kompisar också. Till en stor affär Sam's tror jag den hette. Det är typ bara lagerhyllor med massa olika saker. Från kassaskåp till medicin. Där finns verkligen allt för typ inga pengar alls om man jämför det med hemma i Sverige. Allt måste vara stort också. Vi skulle ha en fläskfilé, ja den var lika stor som tre stycken hemma. Allt är minst dubbelt så stort. :D
(Bilder på alöt jag handlat kommer upp imorgon. Plus lite mrr jag handlat som jag inte skrivit.)
Till middag åt vi på en sea food restaurang. Jag åt inte så mycket, var inte hungrig och gillar inte sea food så ja. Men efterrätten var super!

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin blogg!

Svar: Tack detsamma! :D
Cornelia Hartsmar

2014-06-29 @ 08:39:09
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0