jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Dagens köp!

Idag har vi gått i ett köpcentrum hela dagen. I köpcentrumet fanns det en djuraffär där jag dog så många söta djur där fanns. Det fanns till och med två minigrisar.
På victoria secret hittade jag två bh's men jag orkade inte prova dem för hur sköna dem än är så tänker jag inte betala 400 kr för en bh, och då var dem på rea. Mina träningsbyxor jag skulle ha hade dem inte och ingen sportbh i min storlek. Så det blev 1 body mist och 4 trosor från deras Pink kollektion.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra köp! =)
Glad midsommar!

Svar: Tack! :DGlad midsommar på dig med!
Cornelia Hartsmar

2014-06-20 @ 08:08:51
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0