jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bara massa affärer!

Nu har jag lyckats få virus på min dator så om pappa kan fixa det till imorgon så kommer det upp bilder på allt jag köpt idag.
Vi åkte till ett köpcentrum men alla kläder jag hittade på forever 21 var inte min storlek och det var så stort så jag orkade inte gå igenom hela affären heller. Så det blev inget. Sen på VS var alla människor överallt så där handlade jag bara en parfym. Än så länge. ;)
Imorgon ska vi till en outlet där finns forever 21 så förhoppningsvis hittar jag kläder där. Jag har sett massa på deras sida men pallar liksom inte gå och dra i allting när jag väl är i affären.
Vi var också på Cavenders och target. På cavenders skulle jag ha boots men i den sorten jag ville ha fanns alla storlekar utom min.. Såklart. 
Men på target hittade jag en ny pyjamas, ett linne och ett par shorts. Så ja lite shopping blev det ju ändå. 
Till lunch åt vi Pizza Hut och i köpcentret fick jag en frapino och Natalie tog någon kaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0