jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Allt i Austin!

Första dagen gick vi till en park och sen på kvällen åt vi världens godaste restaurang! Efter det gick vi och såg mer än 750.000 fladdermöss flyga iväg från deras bo. Det var för mörkt för att ta foto men det var skitcoolt att se.
 
Andra dagen åkte till barton springs pool. Det är en sjö fast konstgjord med en trampolin som jag var tvungen att hoppa från! Där var små fiskar i vattnet så det var som en sjö fast dem städar den varje torsdag! Botten var typ sten och lite grus så det blev jättehalt och lite slajmigt att gå. Det var iskalt vatten och jag skulle såklart halka på botten när vi äntligen kommit i och ramlade! ;)
Efter det åkte vi till massa affärer. Där jag köpte hat och bälte från boot barn. 
Dag tre åkte vi till Six Flags i San Antonio. Det var jättekul det var hälften vattenpark och hälften tivoli. Vattenparken var mycket roligare än karusellerna. Vi åkte alla vattenbanorna jag åkte till och med den där man står på en lucka som faller ner så man ramlar rakt ner! Den var den roligaste av alla. Om ni söker på sixflags water park på Youtube kommer typ alla upp för. Jag filmade när vi åkte vå av dem men i dem andra fick man inte ha dem. Eller man fick kanske men jag ville inte riskera att tappa min mobil eller ramla av ringen! 
Här kommer massa bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0