jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Vill inte lämna!

Imorgon kl 8 på kvällen åker vi hem igen. Jag vill inte hem men det ska ända vara skönt att komma hem till allt och alla. Jag kommer sakna bilarna och vägarna här för det är inte alls som i Sverige. Jag kommer sakna alla trevliga människor här som inte finns i Sverige. Men det jag kommer sakna mest är nog våra kompisar vi har bott hos och alla deras hundar. Sa precis mitt sista Godnatt till deras son Benjamin. Så dryg han har varit men kommer ända sakna hans tjatade om allt! ;)
Men jag ska få komma hem till min bebis Fame och få rida galopp på Kira igen och träffa mina kompisar. Så lite längtar man ju till men det är inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0