jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Naglar!

Fixade mina naglar igår när jag inte hade något att göra. Så först tog jag nagelolja för att fixa mina nagelband som fortfarande är helt förstörda. Sen när det torkade så filade jag mina naglar och satte på lösnaglar. Mina egna naglar knäcks jättelätt och ser för jävliga ut! ;)
Så när alla naglar var på filade jag ner dem i normal längd sen målade jag dem. Tumme och långfinger i rosa och resten mintgröna. På ringfingret sitter där en liten rosa blomma bara för att det var kul!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kanonfina!

Svar: Tack så mycket! /kram
Cornelia Hartsmar

2014-07-22 @ 12:56:44
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0