jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Jävla tid!

Somnade halv 5 igår eller ja imorse och vaknade vid halv ett så runt halv 3 kom Olivia hem till mig så hon fick sin present och sen satt vi och spelade hay day och snackade! ^^
En stund senare kom Nina hit och då visade hon att minecraft har uppdaterats på surfplattan så det ser nästan likadant ut som på datorn så vi satt och spelade det. Sen gjorde jag en haul på allt jag köpt i texas.
Jag ska redigera den imorgon så om jag hinner så lägger jag upp den då också. På vår youtube kanal @amanda&Co.
På onsdag ska jag träffa Sofie hos Fame för hon har blivit sjuk i sitt knä så Sofie ska vissa mig det så kan kanske inte rida. Om jag får rida henne så måste jag vara jätteförsiktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0