jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Hemma!

Vi kom hem igår kl halv 7 ca. När vi packat upp allt så träffade jag Amanda så hon fick sin present. Sen gick vi till sommarrocken för att säga hej till Linnéa och Olivia. Olivia ska få sin present på måndag och Linnéa vet jag inte. När vi sagt hej till dem så gick jag och Amanda hem till henne. Sen vid 11 cyklade jag hem.
Idag har jag varit på sommarrocken med många och det var jättekul. Imorgon ska jag träffa Nina och på måndag Olivia om inget ändras. Sen måste jag till stallet och träffa Fame!

Kommentarer
Postat av: Anny

Då får vi ju rida ut snart :)

Svar: Jaaaaaaaa! :D
Cornelia Hartsmar

2014-07-13 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0