jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Happy 4th of July!

Igår var det 4.e juli, USA's nationaldag så det skulle vi fira med att åka till en rodeo men det blev inget. Så vi åkte till old town spring eller vad det hette. Så där köpte jag fyra böcker från en serie, Diary of a Wimpy Kid heter serien. Sen kom vi till en godisaffär där dem sålde lakrits och såå glad jag blev då. För här säljer dem typ inget lakris och det lilla dem säljer är sötlakris som inte är gott. Sen åt vi. Jag tog en salad som var lite större än vad jag tänkt mig så mamma delade med mig för hon hade inte beställt något. På kvällen smällde vi raketer och åt paj som vi tagit med från paj stället.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott :D

Svar: Japp! :)
Cornelia Hartsmar

2014-07-05 @ 19:33:29
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0