jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Vild men vit!

Ja jag har nog aldrig sett henne så vit efter hon varit ute i hagen! ;)
Jag åkte till stallet så fort pappa kom hem så han kunde köra mig sen när jag var där så mockade jag och sånt först och sen fixade jag till Fame sp skrittade jag en liten runda. När det är såhär kalt så allting fryser så brukar vi rida på ett fält för då förstörs det inte men där var helt mycket snö och jättejobbigt att gå i så jag red ut istället och fyfan vad hon var pigg. Eftersom det var halt på vissa ställen så ville jag inte trava där och tillslut kunde jag inte hålla emot henne så jag hoppade av ocg gick med henne hem. Hon verkligen drog mig igonom snön för hon ville verkligen inte skritta hem och när hon lungnat sig lite så jag går brevid henne igen så springer hon iväg! ;) 
Så det blev nästan som att vara ute med sin hund! ^^
Men söt var hon för hon tittade överallt och hittade alla små spöken som fanns! 
Det var synd att hon var så vild annars hade jag fått världens gulligaste foto varje gång hon stanade och såg ågot läskigt! -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0