jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Vanningen med Nina!

Ja kl 1 åkte jag, Natalie, Nina och Ellen till Vanningen med deras pappa. Det var jättekul fast mesta av tiden var vi ovanför vattnet för vi åkte bara rutschkanan hela tiden! ^^

Vi försökte slå rekordet som var 6.12 sekunder men det närmsta vi kom var 6.20 ;)
Sen kom där nån vuxen och gjorde rekordet till 4.40. Då gav vi upp och skulle se den långsamaste tiden vi kunde ta så vi åkte så långsamt så Nina fastnade i den, det såg inte jag så jag åkte rakt på henne. Sen var det nära på att jag fastnade istället! :p
När vi åkte tillsammans långsamt tog det 22 sekunder medans alla andra åkte på 7-9 sekunder! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0