jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Underbara ponny!

Ja imorgon kl 11.00 eller 14.00, det kommer jag faktiskt inte ihåg. Men någon av tiderna såg jag Fame för första gången och ca 10 minuter senare red jag henne. Jag kommer fortfarande ihåg det, det är helt sjukt alla små detaljer att pappa t.ex. blev biten av den andra hästen i stallet där och att jag hade trott att hon skulle vara en sån seg ponny eftersom hon var eller ja är så gammal sen bara sprang hon iväg allt vad hon kunde men sen tog det stopp så vi fick vända för där var is över hela vägen! ;)Herregud ja jag orkar inte skriva allt men jag kommer nog aldrig glöma den känslan när man rider på en 29 år gammal ponny och hon bara springer iväg från en! ^^Men eftersom jag har henne på tisdagar nu och inte onsdagar så fick hon en morot idag. För jag har typ inga pengar så hon kan få något gått på torsdag med istället för någon sak. Jag hade egentligen tänkt ta en mysig tur ute men såklsrt ska vädret vara skit och det känns som att jag ska dö eller att mitt huvud ska sprängas för jag är superförkyld, har ont i halsen och så huvudet och då blir jag automatiskt trött och orkar ingenting men jag slipper feber! Så jag red inte men hon fick en ordentlig borstning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0