jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tråkig fredag!

När jag kom hem från skolan hade jag inget att göra så jag bakade kladdkaka, blev faktiskt den bästa jag gjort! ;)
Men istället för en rund vanlig tråkig så tryckte jag ut hjärtan med pepparkaksformar så vi hade en lagom stor form. Den får inte vara för stor för då orkar man kanske inte äta den..
Men innan vi åt den så åt vi sushi som vi köpte nere i byn här vi bor på My Sushi.
Det är jättegott där och vi brukar bara ära macirullar med crabstick, gurka och avokado. Sen nu tog vi andra som jag inte vet vad dem heter men det är ris sen crabstick på och en bit sjögräs runt, vi toh också såna med avakado på.
Sjukt gott! :D

Men ja innan vi åt så gjorde jag matteläxa.. Jippi! :(
Efter det åt vi då ja och sen satte vi oss framför tvn och åt min kladdkaka som sagt. Så ja det var min tråkiga fredag och ja just det, pappa har kommit på en design nu. Själv tycket jag inte det låter jättefint när han beskrev det men vi får väl se! ;)
Nu ska jag sova sen upp tidigt till stallet imorgon och på söndag ska jag rida araben!
So excited! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0