jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Pallar inte!!

Jippi jag hör nästan ingenting, min tunga är svulen tillsammans med min hals och jag kan inte andas genom näsan!
Jag orkar inte gå till skolan..
Men jag måste mina kompisar behöver mig!




Hahaha vilka kompisar! ;)

Nej men jag pallar inte missa massa grejer så jag måste slösa min tid på det hemma.. :/ Så jag får väl gå dit jag slipper iallafall min lärare för han e någonstans så han har varit borta i snart 3-4 veckar så jag får passa på att gå till skolan när vi har vikarie! ^^

Har börjat nörda ett nytt spel också det heter gissa färgen eller nåt sånt.
Det är olika loggar till t.ex olika företag så ska man färglägga dem och jag råkade ta bort det så jag fick börja om från början! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0