jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Nu har jag bestämt mig!

Ja nu har jag bestämt att denna bloggen ska göras om helt. Både innehållet och själva designen.
Men eftersom pappa hjälper mig med designen så kanske det kommer ta lite längre tid.
Först måste jag också komma på en design som han kan göra så då kommer det ta ännu längre tid. ;)
Innehållet ändras sammtidigt som designen ändras. Jag hade då tänkt att denna bloggen bara skulle handla om hästar och ingenting om mitt andra liv utan hästar. Men mesta av tiden ska jag försöka skriva mer om galopp.
Inte bara när jag har tävlat utan om andras tävlingar, hur det gick för alla i loppet och jag ska bli bättre på sporten själv så jag kan ge något tips som kag själv har haft nytta av.
Så i Mars någon gång kommer den vara helt klar. Men skriv gärna idéer på designer antingen kommentera eller skriv på kik/sms! :) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0