jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Längtan!

Ja asså ridningen gick ganska bra inte så bra so m den brukat men det kändes inte dåligt iallafall. Men ja på söndag så ska jag till Blentarp och prova en häst, en arab som är 4 år och d-ponny då. Vi har inte bestämt tid än men det gör vi i veckan. Jag längtar jättemycket för Kiras ägare fick ett erbjudande om den men hon hade inte tid för så många hästar oå en gång tror kag det var så ho sa att hon tror jag komner tycka om honom! :)Men jag vill självklart fortsätta rida Kira så ja ska antagligen träna denna en tag innan vi ger oss ut på tävlingar för den hade typ inte fått all träning den behövde eller nånting sånt i den stilen.Så ja det är typ det ända jag tjatar om i skolan. ;)Förresten om 135 dagar lämnar vi Sverige och sticker till USA, till Texas igen. Nästa gång vi åker kommer vi inte tillbaka! :D LÄNGTAR!!!
Alla bilder är tagna från deras hemsida på arabwn som heter Emir Hajati. Tror det stavas så..
http://www.ewetzarabians.com

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0