jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Headern är färdig!

Ja nu är min nya Header klar men ni får vänta och se på den när allt annat bytas! ;)
Jag tänkte ha en rullande header så denna bilden jag gjort nu är starten när man kommer in på sidan men sen byttar den bild lite då och då med någon snygg övergång men själva designen hur jag vill ha t.ex. spalten som är till höger just nu där det står lite om mig och mina olika inlägg, kategorier ja allt sånt vet jag inte var det ska vara och hur det ska se ut när jag publicerar inlägg och sånt ja allt ska ändras. När jag kommit på design så hittar vi någon snygg färg samtidigt! :)
Bjuder på den fin bilder haha! Ca. 1 år sen tog min kusin den! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0