jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Härlig känsla!

Ja när pappa kom hem från jobbet så körde han mig till Fame. När jag kom upp mötte jag Sofie för hon skulle vara där idag och hjälpa mig! :) Så kunde hon hjälpa mig lite med ridningen och jag slapp mocka! ^^
Det var synd att det var så mörkt annars hade jag fått sånna perfekta bilder när jag galopperade i snön! Asså den känslan, man bara flyger fram av hennes stora steg! :D Sen såg hon helt vild ut resten av passet och tittade överallt. Men lite då och då gick hon riktigt fint på en volt på fältet!
Men det roligaste var på väg hem för Sofies pappa hämtade oss med traktorn! ;)Men sen när vi kom hem till Sofie bytade han till den vanliga bilen så körde dem mig hem! :)
Det vat lite trångt i traktorn så jag fick sitta i Sofies knä och när det skumpade slog jag huvudet i fönstret haha men jag hade hjälmen på mig sen jag red och det var väl tur det! ^^
Men ja det var första gången i mitt liv som jag åkte traktor! ;)
Här är en gammal bild på Fame när vi var ute på promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0