jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Familjen snö!

Ja jag har ingen bild utan det kommer imorgon när dwt är ljust men idag efter skolan hade jag jättetråkigt så jag följde med min syster ut i snön och vi gjorde en jättefin snögubbefamilj så jävla sexiga blev dem med hår och allt! ;)

Sen har jag kanske bestämt mig för att skaffa såna byggda naglar för två tjejer i min klass bygger skitsnygga naglar men jag ska gå till Emilia hon bygger på sig själv och dem hon har i skolan är så jävla grymma och ja det är Felicias också. :D
Egentligen borde dem slå ihopa och göra det tillsammans som ett eget litet företag! ;) Men det är ju bara vad kag tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0