jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

En glad liten ponny!

Ja det var första lektionen nu efter lovet och jag red Fonzie. Det var skönt att få en häst som inte är så pigg första gången innan man har kommit igång igen. Fast jag rider ju Fame men henne känner jag så bra och jag rider inte lektion med henne så det räknas inte! ;)

Men jag tyckte det gick hyfsat bra utom att jag glömde knäppa hjälmen innan jag satt upp! ^^ Han var väldigt glad eller han tyckte nog om några ston som var där inne i ridhuset för så fort jag kom bakom Grace t.ex. så försökte han springa efter henne och jagade henne sen när han gick först eller när han gick bakom en valack så var han lite seg! ;)

Här kommer två bilder på honom från ridlägret i somras när Thea hoppade honom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0