jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bra dag idag!

Dagen började bra idag. Vaknade vid 11 och 20 över ca kom pappa in med äggröra och bacon till mig i sängen! ^^
Jag och min syster nördar mainkraft så det satt jag och spela till två ungefär efter jag kollat klart på Wildfire.

När jag fixat mig cyklade jag hem till Nina (min lärare i mainkraft! ) ;) och åt plättar. Sen spelade vi och hon visade mig nya saker men när man susttit så en hel dag får man helt ont i nacken så då hoppade vi i deras bubbelpool! :D
På bilden ser vi lite dumma ut för vi har mössa på oss och håret i den för att inte det skulle bli blött för då fryser man som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0