jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Myskväll!

Ja pappa körde mig till ica så jag var där typ 20.30 så gick jag och mötte Olivia och Emilia som kom skrikandes på en cykel! ;)
Men när dem låst cyklen gick vi in och köpte bär till våra smoothies för vi skulle inte vara onyttiga men det blev ändå en påse nallar, en påse sura nappar och tre stycken packet med runda grejer, jag vet inte vad dem heter! ;) Ja och en läsk fat den drack vi inte för det blev så mycket smoothie!
När vi kom hem till Emilia så fixade vi allt och valde en film som jag inte vet vad den heter men den vr bra! :)
Felicia skulle ju också komma men hon hann inte.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0