jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tre på en lektion!

Ja som ni kanske har märkt så har jag hoppat över varannan dag för att jag inte har något att skriva om.
Men idag ska jag iallafall till Fame och igår på Fiedahl så ramlade tre barn av först ramla bara ett barn för Nova som hon red på snubblade och gick omkull i traven och hon slog sig inte eller någonting men hennes mamma fick ju panik och det kan man väl förstå men hon sprang ner från läktaren så det smällde i hela ridhuset så Fonzie som jag sprang med blev rädd av de ljudet så han hoppa till och försökte springa iväg så det barnet ramlade också av. Sen när den här mamman hade sprungit ner från läktaren så kastade hon in sig i ridhuset precis när Quick skulle gå förbi så han blev ju livrädd och det barnet ramlade också av. Så om man ska ta det kort så gick nova omkull med ett barn och hennes mamma gjorde så två barn till ramlade av.
Men alla mår bra ingen skadade sig så tur var väl de! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0