jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ponnyakuten!

Nu umdrar jag vad ni tycker om deltagarna i ponnyakuten och hela programmet?
Själv tycker jag att dem flesta av deltagarna är så bortskämda för när dem kommer ditt och Tobbe frågar hur det känns nu när dem är utan föräldrar så svarar nästan alla att det kommer bli jobbigt för deras mamma eller pappa brukar fixa allt i stallet och dem bara rider...
Sen dem flesta har nog aldrig gått på ridskola utan dem har väl bara haft några hästintresserade föräldrar som har köpt en ponny åt dem. Så t.ex. den ljuhåriga långa killen med den vita/gråa araben, han har ingen balans när han rider och han skyller sitt problem på hästen men det är han som är nervös så hästen blir nervös..
Nu säger inte jag att jag är världens bästa på att rida men dem säger detta om han och araben sjävl i programet! ;)
Sen tycker jag att dem ska filma deltagarna mer och deras problem istället för olika hästar ute i hagarna och alla dem mellanspelen med musik! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0