jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Motion är aldrig fel!

Cyklade ju ut kl 10 till Fame och Natalie följde med plus att det var motvind så det tog 25 min att cykla ut dit. Men allt gick bra i stallet och jag fick en jättelugn och fin galopp på henne och hon springer inte ifrån mig lika mycket längre så det lir bättre och bättre. Sen är det synd att vi inte har en ordenlig paddock eller ridhus för då hade man kunnat träna lite mer men det är härligt att rida ut också! :)
Till sommaren sparar vi alla övningarna för då är paddocken inte en stor lerig pool utan faktiskt en paddock! :D
Men sen kvart över tolv cyklade vi hem igen så var jag hemma i typ en timme sen cyklade jag vidare till Fiedahl. Så jag fick mycket motion för jag red i båda stallen också och jag skyndade mig hem från Fame för jag trodde jag skulle vara på Fiedahl kl ett men det var kl två! ;)
Ridningen gick bra i båda stallen fast det hade kunnat gå bättre på Fiedahl men jag var för trött! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0