jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ingen bra rubrik!

Jag cyklade tidigt till Fame idag och det gick bra där hon fick vila idag så ska jag rida en lite längre runda imorgon!
Ryktmyset på Fiedahl gick bra idag jag hjälpte en liten tjej med Albin (en minishettis).
Jag lärde henne fläta så stolt jag är! ;)
Ridningen efter ryktmyset gick tyvärr inte likabra! :/
Vi skulle trava ett varv på volten vid C sen vid M skulle vi fatta galopp, gå in ett varv på volten vid A i galopp. Sen skulle vi sakta av till trav i hörnan sen skritt. Galoppen gick inte så bra i volten och inget gick typ bra men bakdelsvändningen gick ganska bra eller bättre än innan! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0