jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fonzie!

Skulle haft Danny idag men jag red Fonzie istället för Elisabeth hade inte hunnit sätta igång honom ordenligt eller vad hon sa så jag fick Fonzie istället ja.Men det gick väl bra. Jag är inte jättenöjd med hoppen men han gick fint ner på tygeln i skritten och lite då och då i traven. Han var lite stelare än vanligt också. Men vi red snett igenom från H men istället för att fortsätta ut mot H så svängde vi in på medellinjen och hoppade ett kryss där mot A sen bytade man varv efter hindret och tog det från andra hållet så där låg bomar på snett igenom först fast andra gången blev det från M in på medellinjen och hopp mot A.Så ja vägarna in tyckte jag gick jättebra men själva hoppet sn kändes jättejonstigt och det har bara blivit sämre på sistone så jag kanske inte ska hopoa utan satsa allt på galopp? :/Här är Fonzie i boxen iallafall, man ser min hjälm bakom honom för han ville inte stå stilla så jag håller honom i tyglarna bakom, sen min jättefina ritning av vår bana vi red! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0