jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Emilia efter skolan!

Jag börjar typ alltid mina inlägg med "efter skolan så..." och nu gör jag det igen! ;)
Efter skolan så cyklade jag och Emilia hem till henne så hon kunde ta på sig varmare kläder och ladda sin telefon. Sen cyklade vi hem till mig så jag bytte om sen åt vi. För efter vi ätit körde pappa ut oss till Fame. Emilia hjälpte mig så gick det lite sbabbare ;)
Jag har egentligen Fame tisdag och torsdag men både mamma och pappa kommer hem sent imorgon så då bytade jag dag och sen var det extra bra att Emilia inte tränade på onsdagar! :D
Men ja jag red samma runda som jag brukar ner i byn och tillbaka, hon var pigg och glad som vanligt fast bara på väggen hem för hon skulle absolut inte springa ifrån Emilia så om jag skulle trava fick Emilia springa! :p
Men annars gick det bra. :)
Jag tror jag har skrivit om bilderna jag beställde?Iallafall så kom dem idag så nu har jag suttit och försökt göra ett hjärta hela kvällen men 25 bilder får inte plats för då blir hjärtat nästan större än min vägg! :/
Ja där är lite plats som golvet syns men vi ska försöka fixa det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0