jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Blåsigt och mycket motion!

Ja jag har äntligen fått upp alla bilderna på väggen och jag blev jättenöjd.
Efter jag fått upp dem så körde pappa mig till Fame så jag mockade och fixade allt jag brukar fixa och red i typ 30 min för det blåste jättemycket så orkade inte rida längre. Men på den lilla biten fick hon jobba mycket för när jag var där var kl runt halv två och då hade hästarna inte varit ute och skulle inte släppas ut.
Imorgon ska jag dit igen bara det att mina föräldrar jobbar så jag måste cykla ut och visst det är inte jättejobbigt men sen ska jag cykla ut till Fiedahl för där ska vara lite ryktmys för knatarna som jag ska hjälpa till med och det börjar kl 1 så jag cyklar till Fame kl 10 är där till tolv ungefär det brus på hur lång tid det tar att cykla. Ibland kan det ta typ 20-30 min brus på vädret. Sen när jag är klar där ska jag äta, antingen om jag hinner ska jag hem om annars ska jag köpa en korv på väg till Fiedahl för jag cyklar förbi Preem.Sen ska jag rida på Fiedahl vid 4 när ryktmyset ät slut och sen cykla hem om inte pappa är hemma så han kan hämta mig! :)Så ser min dag ut så nu ska jag sova så jag orkar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0