jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Nu är jag igång igen!

Nu har jag såå mycket att skriva om. Det har hänt massor. Har ingen bra anledning till att jag slutade skriva men skyller det på skolan. 
Så vi tar en sak i taget och börjar med där jag slutade. 
I täby gick det jättebra kom på en 3.e placering och var riktigt nöjd. Hon stack iväg i starten så hon blev trött väldigt snabbt annars kanske jag hade varit lite närmare en 2.a plats men är riktigt nöjd ändå. Kommer inte ihåg så mycket av det för det var så längesen så här får ni bara massa bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis, ser sjukt bra ut :)

Svar: Tack! Ja det var svårt att få bra sits eftersom hon stack iväg under hela loppet haha! ^^
Cornelia Hartsmar

2014-12-03 @ 08:41:00
URL: http://Msphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0