jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Musikuppgift!

Hela dagen idag har gått åt att skriva min musikuppgift. Man ska välja någonting som har med musik att göra t.ex en artist, ett instrument eller en gener.
Jag valde Miranda Lambert, hon är en countrysångerska. Mitt mål var 10 sidor så under veckan har jag skrivit 7 sidor och då tänkte jag skriva dem tre sista idag. När jag satte mig och skrev så kom jag bara på mer och mer att skriva om. Pappa hjälpte mig mycket också, han kan massor om henne redan så han skrev in det och läste igenom det jag skrivit och ändrade lite stavfel! 😉
Så vid 5 åkte vi till mormor för att äta på en restaurang där. När vi var klara åkte vi till pappas jobb för att fixa till det sista på min uppgift för att sen skriva ut den. Vi slutade på 21 sidor! Okej en sida är med källor och en sida är innehållsförteckningen men ja 19 sidor är inte så dumt! Plus en jättefin framsida som pappa fixa ihop. 
(Inte den bästa bilden men hade ingen annan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0