jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Min älskade prinsessa!

I samma stund som jag slutade blogga så fick jag reda på att Fame skulle avlivas för hon hade för ont i sitt knä. Kommer inte ihåg om jag skrev det men hon hade atros i sitt knä som gör att benet i knäet fortsatte växa så det växte utanför ett annat ben, ja lite svårt att förklara men ni kanske fattar. Hon gick inte rent på benet iallafall och hon kunde inte böja det ordentligt så hon gick bara och snubblade i hagen och rida kunde jag inte göra. Men hon levde ett jättebra liv och blev hela 31 år. Så jag är väldigt tacksam för dem åren jag hade med henne. 
Jag red henne för första gången den 22 januari 2012 och sista gången den 06 november 2014. Om exakt 50 dagar så hade vi firat tre år tillsammans men nu får det bli en liten minnesstund. Snart är det 1 månad sen hon försvann från mitt liv men jag vet att hon har det bättre nu. Älskar dig min fina ingen kan ta din plats i mitt hjärta! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0