jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Skyller på min dator!

Ja sorry hade lovat massor av bilder men eftersom min dator är sönder och den datorn vi har här hemma överhettas hela tiden så är alla bilder på pappas dator som han har med till jobbet varje dag. Så det blir lite svårt att lägga upp bilderna. Men jag ska försöka göra det imorgon för då ska mina föräldrar bort så förhoppningsvis lämnar pappa datorn hemma! ;)
På bilden är det jag och Flippen och det är mästerfotografen Anny som tagit den. Fast jag har tagit den från hennes Facebook så kvaliten har inte blivit så bra tyckte hon. Men jag gillar den så lägger ut den iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0