jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Sjuk!

Var hemma idag för jag hade 39° feber igårkväll men sen idag har jag klarat mig utan hela dagen. Så ska till skolan imorgon och då.ska vi ta skolfoto som militärer. Sen på kvällen ska jag till malmöfestivalen med några kompisar.  Jag har ju haft lite huvudvärk då och då och ont i halsen som fan idag men det går över. Så idag då passade jag på att göra om på mitt rum. Det är mycket kvar att göra men lite har jag fixat själv. Jag glömde ta en före bild så det blir bara en efter. Men jag ska försöka beskriva hur det såg ut innan.
1. Jag bytade håll på sängen så den står mot kortväggen istället för den långa.
2. Jag flyttade tv.n framför sängen istället för bakom dörren.
3. Bytade håll på soffan så den står på den andra kortsidan istället för samma långsida som sängen görde innan. Tv.n var alltså framför soffan innan.
4. Jag kastade ut mitt skrivbord i garaget.
5. Satte upp min gamla sminkhylla. Tills vi köpt ett riktigt sminkbord.
6. Tog lådgrejen från mitt skrivbord och använder som sånt sängbord sålänge.
7. Bytade plats på lite smågrejer.
Vi har fortfarande mycket att göra ja så vi har improviserat lite eftersom jag gjorde detta utan att mina föräldrar visste. Så det blev en överraskning för dem när dem kom hem! ;)
Såhär såg det ut när jag dragit ut hälften av möblerna från mitt rum.Och sen hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0