jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Målning och hästar!

Igår och idag har jag varit i Annys stall och hjälpt till att måla om hela stallet. Så igår målade vi allt som skulle vara vitt och idag allt som skulle vara svart. Efter vi målat och ätit luch så byggde jag och Anny bana så vi kunde löshoppa hästarna. Bilder kommer det kanske imorgon om jag har något dator jag kan lägga in dem på. Annars lägger jag upp bilderna någon gång i veckan.
Imorgon ska jag tävla på jägerso med Skottlight och då kommer Louise hem till mig för att följa med till tävlingen. Vi har inte träffats på ett år så det kommer bli kul! :)
På bilden är lilla Lotta med sina fina rosa benskydd som jag köpte och Annys rosa galoppsadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0