jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bilder och barbacka tur!

Idag cyklade jag, Amanda och Emelie till stallet. Jag och Emelie hade klänningar med oss så Amanda fotade oss med hästarna. Sen tog vi på mjukis och en hjälm för att skritta ut en liten runda.Bilderna kommer imorgon för efter vi varit i stallet följde Amanda med hem så hann inte lägga in dem i datorn.
När vi sktittade hem blev Fame jättetaggad så vi travade en bit och sen stack hon iväg i galopp. Vi hade tänkt att bara skritta och ta lite trav för det var så varmt så ingen orkade något annat. Men när jag skulle stanna henne bara slänger hon runt med huvudet och ett tag trodde jag hon skulle bocka och då hade jag inte suttit kvar länge. Fame är den snällaste ponnyn jag har träffat. Men när hon är pigg och får för sig att bocka då bockar hon. Hon har nog bara gjort det två gånger med mig på och jag har haft henne i två och ett halft år, så snart kommer väl en tredje gång så det blor en gång om året!
Nej men jag har faktiskt suttit kvar båda gångerna men då hade jag också sadel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0