jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Valborg!

Efter skolan gjorde jag mig klar för att åka iväg och medans jag väntade på att mamma skulle komma hem och fixa sig för att sen köra oss så fick jag plugga lite.
Lite efter sex var vi framme till den cu skulle till. Vid halv sju kom det massa folk hem till Kajsa som vi är hemma hos. Dem kom och hämtade oss så vi kunde cykla till sån eldgrej. Vi var runt 14 st som gick omkring överallt! ;)
Det var 4 st tjejer som var jättesnälla och en riktigt bitch som jag träffat 2 gånger nu och gillar verkligen inte henne, hade lust och slå henne flera gånger men fick hålla mig. :p
Sen tre stycken snälla killar resten gjorde typ inget! ^^
Men det var kul. Lite pin emellanåt eftersom jag inte känner dem så då gick jag bara och smsa med andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0